Pages

Sunday, April 11, 2010

Kenape gelas itu berwarna kuning ?

Nape gelas tu warna kuning? Sebab gelas tu yang my wife tolong isikan air untuk husband dia minum sambi husband dia surf intenet cari info pasal internet punye bisnes. BAgus dan prihatin jugak mywife ni. selalu bagi semangat walaupun air tu xbleh nk free refill macam yang McD buat untuk breakfast meal.Sekurang-kurangnya, air di alam gelas kuning ni yang memberi semangat untuk terus aktif ber surf internet.
Sebenarnya gelas ni dapat dari Shell, redeem point dari kad Bonusklink.
YAng sebenarnya bukan nak citer pasal gelas tapi pengorbanan seorang isteri.kira macam gelas lah sanggup kena tuang dengan air panas just nak bagi orang minum. kalo kita sanggup ke nak berpanas demi orang lain. Ada yang sanggup tapi ada jugak yang tak sanggup. rasanya susah nak cari orang macam ni. tapi rasanya husband dia ni orang macam tu kot.hehehehehe.
Okeh kita terus ke motif citer ni. Mywife tengah sarat mengandung, dalam 3 bulan lebih dan hampir masuk 4 bulan.belum sarat lagi tapi tengah nak sarat. Dia kena gi check doktor setiap 1x sebulan untuk masa skang. tapi yang susahnya husband dia tak boleh nak hantarkan sebab keje. jadi kesian dekat mywife terpaksa tumpang orang / kawan dia. sedih jugak husband dia tapi tengah pk jugak nk buat mcmna. ermmmmm banyak cabaran kami berdua tapi ini adalah ujian dari Yang Berkuasa. Syukur. Ujian itu pengukur tajhap keimanan kita. boleh terima ke tak. tapi si husband syukur mungkin ada hikmah di sebalik semua ni.
Sebenarnya banyak pengorbanan Mywife ni tapi si husband x berape nak sedar. tapi time mywife tido, si husband selalu tengok, renung, dan terpikir, oooo sedihnya mywife.
Semoga mywife dapat pikul keajaiban Tuhan yang tidak ada pada orang lelaki.

0 comments:

Post a Comment